معرفی دو مدير جديد در معاونت برون مرزی صدا و سيما

معاون برون مرزی صدا و سيما ، مدير كل خبر و تفاسير و مدير راديو عربی و آفريقايی اين معاونت را با صدور احكامی جداگانه منصوب كرد.

معرفی دو مدير جديد در معاونت برون مرزی صدا و سيما
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ دكتر پيمان جبلی در حكمی عباس محمدنژاد را به سمت مديركل خبر و تفسير در معاونت برون مرزی صدا و سيما منصوب كرد. وی در اين حكم، مديركل جديد اين اداره كل را بر نشر و تبيين حرفه ای و دقيق مواضع و سياست های نظام جمهوری اسلامی، مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی برای مخاطبان منطقه ای و جهانی موظف كرده و از وی خواسته است در زمينه رسانه های مكمل در فضای مجازی و شبكه های اجتماعی و پيام رسان فعال عمل كند. 
 
وی همچنين از بهروز قزلباش كه پيش از اين عهده دار مسئوليت اين اداره كل بود، تشكر كرده است.
 
پيمان جبلی در حكم ديگری، سيد عباس انجام را به عنوان مدير راديو عربی و آفريقايی معاونت برون مرزی صدا و سيما منصوب كرد. او در اين حكم از مدير جديد اين راديو خواسته است، نسبت به اهميت حوزه مخاطبان عربی آفريقايی حساس باشد و ترويج گفتمان انقلاب اسلامی را در اولويت كارهای خود قرار دهد. فعال شدن در فضای مجازی و شبكه های اجتماعی برای رساندن پيام انقلاب اسلامی به مخاطبان از ديگر تاكيدات دكتر جبلی به سيد عباس انجام است.
 
معاون برون مرزی صدا و سيما همچنين از سيد احمد حسينی خبير  نيز كه تاكنون مدير اين راديوی برون مرزی بود، قدردانی كرد.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.