انتصاب مشاور مدیر شبكه و دبیر شورای راهبردی شبكه سه سیما

مدیر شبكه سه سیما، در حكمی احسان كاوه را به سمت مشاور مدیر شبكه و دبیر شورای راهبردی شبكه سه منصوب كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، متن این حكم به شرح زیر است: 

جناب آقای احسان كاوه  
نظر به تعهد و تجارب ارزشمند شما در رسانه ملی ، به موجب این حكم به سمت "مشاور مدیر شبكه و دبیر شورای راهبردی شبكه سه سیما " منصوب می شوید. شبكه سه سیما كه به عنوان یكی از محبوب ترین و پر مخاطب ترین شبكه های سیما از جایگاه ممتازی برخوردار است، وظیفه دارد ضمن حفظ این جایگاه، اهداف بلند مدت و عملیاتی را برای ارتقاء خود طراحی نموده و اجرا كند.

اهم وظایف شما در این حوزه به شرح ذیل می باشد:
ایجاد نقشه راه محتوایی برای دستیابی به مولفه های راهبردی در راستای پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ، تشكیل شورای راهبردی بر مبنای اولویت های اصلی طراحی شده ، پیگیری و ایجاد هویت مستقل محتوایی و فرمی ، ایجاد نظام ارزیابی كیفی برای برنامه های تولیدی و تامینی ، بهبود روند تولید و تقویت برنامه های شاخص ، مهندسی جدول پخش و ارتقاء زیر ساخت فنی شبكه ، انتظار می رود با بهره گیری از راهبردها و سیاست های رسانه ملی ، تجارب و دانش نخبگان و مدیران شبكه، بتوانید در جهت رسیدن به این اهداف موفق باشید . از خداوند متعال برای شما عزت ، سربلندی و توفیق روزافزون مسئلت می نمایم.  
علی اصغر پورمحمدی  
مدیر شبكه سه سیما 

یاد آور می شود ، احسان كاوه كارشناس ارشد مدیریت رسانه است و پیش از این مدیریت شبكه تهران و مدیر تولید شبكه آی فیلم را در كارنامه دارد.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.