عابدینی :بازنشسته ها بروند،باید درب فدراسیون را گل بگیریم/اسدی آزاده است و تحت امر هیچکس نیست

سرپرست امور اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: اگر 42 نفر از نیروهای با تجربه و کار آمد به دلیل بازنشستگی از فدراسیون فوتبال بروند، باید درب این فدراسیون را گل گرفت.

 عابدینی :بازنشسته ها بروند،باید درب فدراسیون را گل بگیریم/اسدی آزاده است و تحت امر هیچکس نیست امیر عابدینی درباره بحث نامه سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر این که 42 نفر از کارمندان و مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به دلیل بازنشستگی باید از این 2 نهاد کنار روند،به خبرنگار  ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:یکی از رسانه ها این موضوع را مطرح کرده و جالب این جا است که خود من را در بین بازنشستگان قرار داده است در حالی که من تاکنون استخدام نبوده ام. حتی نام 2 نفر در این لیست آمده که به سن بازنشستگی نرسیده اند. 

وی افزود: متاسفانه برخی دوستان بدون داشتن اطلاعات درست خبری را منتشر می کنند. البته ما هنوز در مورد این که سازمان لیگ موسسه خصوصی است، بحث داریم. در مورد فدراسیون فوتبال هم باید بگویم که یکی از شرایط به عهده گرفتن سمت ریاست و نایب رئیسی در این فدراسیون، بحث داشتن سوابق مدیریتی است. این امر در اساسنامه فدراسیون فوتبال هم آمده است و زمانی که عده ای می گویند افراد باتجربه باید کنار بروند، یعنی برخلاف اساسنامه افرادی به فدراسیون بیایند که سوابق چندانی ندارند. در کل دنیا در کنار جوان گرایی به پیشکسوتان مدیریت ورزشی احترام ویژه ای گذاشته می شود. در این میان برخی افراد سعی دارند با هدف قرار دادن دیگران در فضای مجازی عقده های درونی خود را خالی کنند.

  عابدینی با اشاره به تاثیرگذاری برخی افراد حاضر در لیست بازنشستگان فدراسیون فوتبال، گفت: به نظر شما کنار رفتن افراد زحمتکش و کاربلدی چون علی کاظمی و مصطفی شهبازی که در طول دوران خدمت منشاء خیر برای فوتبال کشور بوده اند به صلاح است؟  به هر حال اگر قرار باشد 42 نفر از کارکنان فدراسیون، به دلیل بازنشستگی از کار کنار روند باید در فدراسیون را ببندیم.

سرپرست امور اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره کمک 15 میلیارد تومانی دولت به فدراسیون فوتبال بیان کرد: طبق پیگیری های مهدی تاج دولت مصوب کرد که تا پایان رقابت های مقدماتی جام جهانی مبلغ 15 میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال بپردازد و بر همین اساس تاکنون 2 میلیارد تومان از سوی دولت به فدراسیون پرداخت شده است.

 وی درباره تاثیر تغییرات در وزارت ورزش روی فدراسیون فوتبال بیان کرد: طبق اطلاعاتی که من دارم مسعود سلطانی فر و مسعود تابش جزء گزینه های محتمل جایگزنی محمود گودرزی در وزارت ورزش و جوانان هستند. سلطانی فر جزء نیروهای اجرایی دولت است که می تواند در ورزش هم کارآمد باشد و من حضور چنین فردی را به صلاح پیشرفت فوتبال و سایر رشته های ورزشی می دانم. با این حال احتمال دارد برخی افراد حاضر در مجلس شورای اسلامی که در گذشته به وی رای اعتماد ندادند، بار دیگر سلطانی فر را برای وزارت ورزش قبول نکنند. 

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال درمورد احتمال تغییر دبیر فدراسیون پس از استعفای وزیر ورزش، گفت: بحث تغییر اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال اصلا در میان نیست. وی فردی آزاده است و بر همین اساس تحت امر هیچکس کار نمی کند. بلکه در راستای اختیاراتی که قانون به اسدی داده، مشغول فعالیت است. 
وی در مجمع فدراسیون فوتبال نشان داد که صادق و پاک است و قانونمند عمل می کند. تاج و کفاشیان به صورت جدی از اسدی که فردی فرهیخته و با دانش است، حمایت می کنند.

 عابدینی درباره بحث فسخ قرارداد بین فدراسیون فوتبال و شرکت جیووا تصریح کرد: بخش حقوقی فدراسیون پیگیر این موضوع است. در حال حاضر به خیلی از مسائل نمی توان ورود کرد چرا که با فعالیت های بخش حقوقی تقابل ایجاد می شود. نمی دانم آن بحث درخواست غرامت 10 میلیاردی شرکت مذکور از کجا آمد. نمایندگان جیووا قرار است به تهران بیایند و در مذاکره با مسئولان فدراسیون تکلیف قرارداد مشخص می شود. 

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: در این که البسه جیووا با مشکلاتی مواجه بوده شکی نیست اما در بحث فسخ قرارداد باید به گونه ای عمل کرد که فدراسیون فوتبال آسیب نبیند. به هر حال قراردادی نهایی شده که در مورد خوب یا بد بودن مفاد آن، باید افزادی نظر دهند که قرارداد را امضا کرده اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۵
آقای عابدینی.
قحطی رجال وکاردان وکارشناس وپاکدست نداریم.
تمام گرفتاریهای ما ازحب نفس است.ا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۵
آقای عابدینی.
قحطی رجال وکاردان وکارشناس وپاکدست نداریم.
تمام گرفتاریهای ما ازحب نفس است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۵
آقای عابدینی.
قحطی رجال وکاردان وکارشناس وپاکدست نداریم.
تمام گرفتاریهای ما ازحب نفس است
آخرین اخبار