عسگری:احتمال منحل شدن تیم سیاه جامگان زیاد است/در تمرینات شرکت نمی کنم

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: در صورت ادامه مشکلات مالی تیم سیاه جامگان احتمال منحل شدن این تیم در لیگ برتر زیاد خواهد بود.

حمیدرضا علی عسگری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مشکلات تیم سیاه جامگان بیان کرد: شرایط مشخص است وقتی فرهاد کاظمی به تمرینات تیم نرود من هم به تبعیت از وی از حضور در تمرینات امتناع خواهم کرد.سرمربی تیم حق دارد نسبت به بی پولی باشگاه ناراحت باشد.پس از بازی هنوز هیچ صحبتی نشده است. با این وضعیت مشخص است که مدیران باشگاه دوباره به فکر خریدن زمان هستند اما با این وضعیت دیگر نمی توان ادامه داد.

وی ادامه داد: وقتی مالک باشگاه که تیم برای خودش است دلسوزی نمی کند و کاری انجام نمی دهد دلیلی ندارد بخواهیم در این موضوع به این مهمی دخالت کنیم. در لیگ پانزدهم و در شرایطی که تیم سیاه جامگان در بدترین شرایط از نظر مالی به سر می برد با کمک خدا توانستیم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

مدافع تیم فوتبال سیاه جامگان تصریح کرد: زمانی که توانستیم تیم را در آن شرایط سخت در لیگ حفظ کنیم مسئولان به خودشان زحمت ندادند یک تشکر خشک و خالی از بازیکنان کنند که این حرکت بی معرفتی مسئولان این تیم را نشان می دهد.در نیم فصل دوم لیگ پانزدهم حتی یک ریال هم از این تیم دریافت نکردم، ما برادری خودمان را ثابت کردیم امسال لااقل از مدیران تیم توقع داشتیم که امکانات مناسبی را در اختیار اعضای تیم قرار بدهند تا بتوانیم نتایج درخور شانی کسب کنیم که متاسفانه چنین اتفاقی تاکنون رخ نداده است.

بازیکن تیم سیاه جامگان در مورد بازی با سپاهان افزود: بازی بدی انجام ندادیم اما نتوانستیم از موقعیت های به دست آمده خودمان استفاده کنیم و از این بازی امتیاز بگیریم. از لحاظ روحی و روانی شرایط به هم ریخته ای داریم و همین باعث شد تا نتوانیم امتیاز بگیریم.تنها عامل نتیجه نگرفتن تیم سیاه جامگان را در سه بازی اخیر می توان تمرکز ضعیف بازیکنان دانست.اکنون بیشتر بازیکنان تیم از لحاظ روحی و روانی در وضعیت خوبی به سر نمی برند،بهتر است مسئولان تیم یک فکری برای بهتر شدن اوضاع تیم سیاه جامگان در نظر بگیرند زیرا با این شرایط واقعا نمی توان فوتبال بازی کرد از طرفی هم تنها منبع در آمد یک فوتبالیست بازی کردن است.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت رفتن کاظمی از این تیم چه عواقبی در انتظار این تیم خواهد بود، گفت: زمانی که فرهاد کاظمی از این تیم برود هیچ راهی برای بهتر شدن اوضاع این تیم وجود نخواهد داشت، در صورتی که وی از سرمربیگری سیاه جامگان کناره گیری کند به طور حتم بازیکنان زیادی هم از این تیم در نیم فصل جدا خواهند شد.

بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد اینکه مسئولان باشگاه اعلام کرده اند که تاکنون شخصی برای خرید این باشگاه اقدام نکرده است، گفت:اتفاقا اشخاص زیادی مشتاق خرید این تیم هستند، تنها دلیل به فروش نرسیدن تیم را می توانم قیمت نامناسب مسئولان باشگاه به خریداران بیان کنم که با این رویه به طور حتم شخصی برای خرید تیم اقدام نخواهم کرد.از طرفی چه کسی بدش می آید که مالکیت یک تیم لیگ برتری را تجربه نکند.

علی عسگری در پایان در مورد اینکه امکان جدایی وی در نیم فصل از سیاه جامگان وجود دارد یا خیر، خاطر نشان کرد:در صورتی که شرایط به همین منوال باشد به طور حتم در تمرینات حاضر نخواهم شد.چنان چه هفته گذشته در بازی مقابل استقلال مصدومیتم یک مقداری شدیدتر بود چه کسی می خواست جوابگوی من باشد، باشگاهی که نه پول دارد و نه از بازیکنانش حمایتی می کند. دیگر با این شرایط در تمرینات حاضر نخواهم شد تا به هر حال مسئولان مشکلات تیم را حل کنند. 
 فعلا وضعیت خوبی دارم و تمریناتم را به صورت شخصی دنبال می کنم تا پایان نیم فصل تیم بعدی خودم را انتخاب کنم.در یک و سال نیمی که در این باشگاه بازی کرده ام کمترین حقوق را از این تیم دریافت کرده ام و با ادامه این شرایط احتمال منحل شدن تیم زیاد است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار