تمرینات سرخپوشان پایتخت بعد از بازی با صنعت نفت آبادان تعطیل می شود و برانکو هم در این مدت راهی کرواسی می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، لیگ برتر فوتبال بعد از هفته دهم به خاطر بازی های تیم ملی به مدت یک ماه تعطیل می شود..با توجه به اینکه پرسپولیس از جام حذفی کنار رفته ، بازی رسمی در تعطیلات ندارد ، براین اساس برانکو برنامه ویژه ای برای تعطیلات لیگ برتر در نظر گرفته است تا بازیکنان پرسپولیس در آمادگی کامل به سر ببرند. 

همچنین سرخپوشان پایتخت قرار است اردویی در تعطیلات لیگ برتر در یکی از کشورها بر پا کنند که به احتمال زیاد در دبی خواهد بود.

طبق برنامه تمرین  تیم پرسپولیس بعد از بازی مقابل صنعت نفت آبادان به مدت چهار یا پنج روز تعطیل می شود .براین اساس برانکو در زمان تعطیلی تمرینات تیم راهی کرواسی می شود تا استراحت کوتاهی در این کشور داشته باشد. 

سرخپوشان پایتخت شارژ مالی می شوند

مسئولان پرسپولیس فردا 20 درصد از مبلغ قرارداد باریکنان را به حساب آنها واریز می کنند.

اعضای تیم پرسپولیس فقط درصدی از پیش قرارداد خود را دریافت کرده بودند و مسئولان پرسپولیس تا کنون نتوانسته بودند به تعهدات مالی خود عمل کنند.به هرحال حامی مالی مبلغی را  به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کرده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد فردا بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت می شود. 

تشکیل جلسه هیات مدیره پرسپولیس 

جلسه هیات مدیره پرسپولیس بعد از چند هفته قرار است فردا برگزار شود. 

اعضای هیات مدیره پرسپولیس فردا دور هم جمع می شوند تا در مورد وضعیت نتیجه گیری تیم، برگزاری اردوی سرخپوشان در تعطیلات لیگ برتر و مسائل مالی بحث و گفتگو کنند. 

استقرار نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور در باشگاه پرسپولیس 

نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور امروز در طبقه پنجم باشگاه پرسپولیس مستقر شدند تا اسناد مالی و بدهی های این باشگاه را مورد بررسی قرار بدهند. 

پندار خمارلو مدیر رسانه ای پرسپولیس این خبرها را تایید کرد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار