عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: اگر 42 نفر از نیروهای با تجربه و کار آمد فدراسیون به دلیل بازنشستگی از فوتبال بروند، می بایست هرچه زودتر جوانگرایی کنیم.

عبدالکاظم طالقانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نامه سازمان بازرسی کل کشور به فدراسیون فوتبال مبنی بر بازنشستگی 42 تن از کارمندان این فدراسیون اظهار کرد: مسئولان اجرایی فدراسیون مانند اسدی و مهدی تاج این موضوع را بررسی می‌کنند و راهکارهای مناسب برای به سرانجام رسیدن این موضوع اندشیده شده است. این اشکال در فدراسیون فوتبال وجود دارد و در صورت کنار رفتن همین 42 نفر تا حدودی به مشکل برمی‌خوریم و امیدوارم با جوانگرایی در فدراسیون عملکردی مانند گذشته داشته باشیم.

وی افزود: وقتی بازرسی کل کشور نامه ای را ابلاغ می کند، فدراسیون می بایست به آن عمل کند اما در تلاش هستیم تا مشکلات را حل و از تجربیات افرادی که در فدراسیون نیاز داریم، استفاده کنیم.
 
طالقانی درباره اتفاقات ناخوشایند پس از دیدار پرسپولیس و استقلال اهواز که منجر به زخمی شدن و مصدومیت چند تن از هواداران این مسابقه شد، گفت: اتفاقات بدی در این بازی رخ داد که مستلزم فرهنگ‌سازی مناسب است، باید سطح فرهنگ هواداران حاضر در ورزشگاه را بالا ببریم. آن‌ها برای لذت بردن از بازی به ورزشگاه می‌آیند نه اینکه عصبانی شوند و به خودشان و اموال عمومی آسیب برسانند. امیدوارم این مشکلا حل شود و تمام مردم با آسایش و به خوبی فوتبال تماشا کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار