کامرانی فر: زرگر قضاوت خوبی داشت/ داوران به هیچ عنوان محروم نمی شوند

رییس دپارتمان داوری گفت: حسین زرگر داور خوبی است و به جز 2 صحنه پشت محوطه جریمه، قضاوت خوبی در دیدار تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس داشت.

حسن کامرانی فر در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره قضاوت حسین زرگر در دیدار تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس بیان کرد: زرگر قضاوت خوبی داشت اما در 2 صحنه پشت محوطه جریمه سوت های اشتباه زد که به هیچ عنوان تاثیرگذار نبود و در پایان داوری خوبی را از خود ارائه داد.

وی افزود: داوران به هیچ عنوان جریمه نمی شوند، مگر بازیکنی که در تیمی اشتباه کند از آن تیم اخراج می شود؟. امیدوارم اعتراض های مربیان و بازیکنان احساسی نباشد و با مدرک، به داوری ها اعتراض کنند.

کامرانی فر ادامه داد: داوران به هیچ وجه محروم نمی شوند، بلکه با توجه به اشتباه شان به لیگ های دسته پایین تر می روند تا به نویی تنبیه شوند و در آنجا قضاوت کنند.

رییس دپارتمان داوری در پایان درباره خریداری سیستم رادیویی برای داوران اظهار داشت: فدراسیون فوتبال و حامی مالی داوران بر اساس هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته، سسیستم های رادیویی پیشرفته ای را از شرکت  retools سوئیس خریداری کردند و امیداورم با این سیستم ها بتوانیم  مشکلات داوری را برطرف کنیم. قرار است نشستی را با مسئولان فدراسیون طی چند روز آینده برگزار و بیشتر در خصوص این سیستم ها صحبت کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار