نخستین واکنش عابدینی به حملات کی‌روش

امیر عابدینی نسبت به صحبت های تند کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان امیر عابدینی نسبت به صحبت های تند کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال واکنش نشان داد.

امیر عابدینی می گوید: حرف بدی علیه کی روش نزده ام و سرمربی پرتغالی حق ندارد برای لغو بازی در امارات برابر عراق، اینگونه ارکان مدیریتی فدراسیون را زیر سئوال ببرد.
 
وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: من که اجیر و اسیر کی روش نیستم. کسی به من نگفته بود با او جلسه دارم. اصلا چرا پیروانی یک زنگ به من نزد؟ من از کجا باید می دانستم او می خواهد با من دیدار کند. تازه اگر بخواهد با من مناظره داشته باشد هم رسم و رسومی دارد. همین طور که نمی شود. باید تاج هم در فدراسیون باشد. مگر من قبل از این با او جلسه ای داشتم که این بار داشته باشم؟ 
 
دم شما گرم آقای تاج که قضاوت کردید!

 عابدينى: بله آقای کی‌روش بنده شهامت ندارم؛ حرف شما درست است!
 
سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت:  کارلوس کی‌روش از جای دیگری نگرانی دارد وگرنه مصاحبه اول من چیزی نبود که او را به هم بریزد.
 
وی ادامه داد: من در آن مصاحبه نه به سرمربی تیم ملی توهین کردم و نه بی احترامی. در آن مصاحبه درخواست تعامل داشتم ولی صحبت‌هایم آقای کی‌روش را منقلب کرد.  فکر نمی‌کردم آن مصاحبه، اینقدر ایشان را به هم بریزد. من پاسخ صحبت‌های کی‌روش را منطقی دادم و نه تهمت زدم نه افترا.  من هیچ موقع نگفتم کی‌روش حقوقش را گرفته است. اصلا بحث حقوق نداشتم.
 
عابدینی ادامه داد: تاکید من روی تامین پرواز چارتر، انتخاب پیراهن جدید برای تیم ملی، هزینه فسخ قرارداد با اسپانسر قبلی، پرداخت پاداش و سایر موارد بود. اینها شوخی نیست؛ هزینه است!
 
وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم آرامش به تیم ملی برگردد. ما دلمان می‌خواهد کی‌روش بماند و به کارش ادامه بدهد. همه ایران کی‌روش را دوست دارند ولی شما هم ما را یک مقدار دوست داشته باش!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار