فرمانده انتظامی استان از كشف انواع كالای قاچاق به ارزش تقريبی بيش از چهار ميليارد ريال خبرداد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛  سردار  عليرضا صالحی با اعلام این خبر گفت :  در راستاي مبارزه با انواع قاچاق كالا ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين پليس با همكاری مامورين انتظامی شهرستان سلطانيه حين كنترل خودرو های عبوری در مسيراتوبان زنجان ابهر به يك دستگاه تريلر كشنده مشكوك ودستور ايست صادر كردند.
وی  افزود: پس از توقف خودرو ماموران در بازرسي تعداد 26 هزار متر پارچه پرده اي، سه هزارو 176 ثوپ انواع البسه نوزاد وكودك ، چهار هزارو 716 جفت انواع جوراب نوزاد ،155 ثوپ البسه نوزاد، 46 هزارو 666 قلم انواع لوازم آرايشي بهداشتي و شوينده و 20 هزارو 856 پارچه ليوان شيشه اي خارجي قاچاق را كه  در داخل خودرو  جاسازي شده بود كشف كردند.  
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اينكه ارزش تقريبی كالاي كشف شده بيش از چهار ميليارد ريال است ، گفت :در اين راستا يك نفر متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل بعدي تحويل مقامات قضائي شدند.
 وي با بيان اينكه يكي از راههای ارتقاء و تفويت اقتصاد مقاومتي برخورد قاطع و مقتدرانه با قاچاق  است افزود : پليس در اجرای  فرامين مقام معظم رهبري با تمام وجود  با ورود و عرضه كالاي قاچاق مبارزه می كند تا چرخه اقتصاد كشور به حركت در آ يد .
سردار صالحي با اشاره به اينكه استان زنجان دركشف و معدوم كردن قاچاق كالاي يكي از استان هاي پيشرو است به شهروندان توصيه كرد: به منظور حمايت از توليدات داخلي و مبارزه با قاچاق از خريد واستفاده از كالاهاي قاچاق خوداری وموارد مشكوك را با فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند .  

انتهای پیام/ن
برچسب ها: کشف ، کالای قاچاق ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.