مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تاکنون بیش از 40 میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته و از خدمات متنوع این سازمان بهره‌مند هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمدجواد کبیر در حاشیه اجلاس سراسری مدیران سازمان بیمه سلامت در اردبیل اظهار کرد: تاکنون بیش از 40 میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته و از خدمات متنوع این سازمان بهره‌مند هستند.

وی گفت: 23 میلیون نفر از این تعداد روستاییان هستند و مابقی را قشرهای مختلف دیگر تشکیل می‌دهد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه 11 میلیون ایرانی از پوشش بیمه همگانی بهره‌مند هستند، افزود: این فعالیت عمدتا در دولت تدبیر و امید انجام شده و مربوط به جمعیت محروم و مستضعف ساکن در مناطق روستایی است.

کبیر با بیان اینکه ما جلسات متعدد استانی را برای هماهنگی‌ها در حوزه ارائه مطلوب خدمات به بیمه‌شدگان هر چهار ماه یکبار در مراکز استان‌ها برگزار می‌کنیم، افزود: امیدواریم خروجی این جلسات به نتایج کاربردی و عملیاتی مطلوبی تبدیل شود تا سازمان بیمه‌گری همچون بیمه سلامت بتوانند خدمات مالی با پوشش همگانی آحاد جامعه را انجام داده و از حق و حقوق آنها دفاع کنند.

وی برنامه راهبردی بیمه سلامت را ارائه خدمات کیفی با کنترل هزینه‌ها و بالا بردن کیفیت خدمات اعلام کرد و افزود: ما با اولویت بحث پیشگیری، غربالگری، درمان و بستری را در این سیاست‌گذاری‌ها مورد توجه قرار دادیم و سعی‌مان بر این است تا به تناسب منابع مصارف داشته باشیم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، خدمات ، بیمه ، سلامت ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.