اردبیل؛

توزیع 6 هزار کتاب صوتی در بین روشندلان اردبیل

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین روشندلان ۶۰۰۰ کتاب صوتی در بین روشندلان و نابینایان اردبیل توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رباب عزیزخانی در مراسم تجلیل از اعضا و داوطلبان بخش روشندلان در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویتهای کتابخانه های عمومی استان اردبیل تریج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین روشندلان و نابینایان است که در این زمینه 6 هزار کتاب صوتی در بین روشندلان اردبیل توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه نابینایان و روشندلان ظرفیت بالایی در بخشهای مختلف فرهنگی و اجتماعی دارند٬ افزود: در این زمینه کتابخانه‌های ‌استان اردبیل با حمایتهای همه‌جانبه درصدد شکوفایی این استعداها هستند تا روشندلان نیز گامهایی در فرهنگ کتاب و کتابخوانی بردارند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با بیان اینکه باید فکر روشندلان و نابینایان مورد حمایت همه‌جانبه قرار گیرد٬ گفت: در حال حاضر بیشتر از 215 نابینا و روشندل در استان اردبیل عضو کتابخانه‌ها‌ی عمومی هستند و باید کتابخانه‌های عمومی در این مورد اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و این قشر فرهیخته و روشندل همیشه حمایت شود.

عزیزخانی بیان کرد: برخی روشندلان و نابینایان استعدادهایی در بخشهای مختلف دارند که باید با حمایتهای همه‌جانبه این استعدادها شکوفا شود و نیاز است در این زمینه مسئولان مربوطه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: مهمترین اهداف ما توانمندسازی روشندلان و نابینایان در بخشهای مختف است که کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در فراهم کردن شرایط و امکانات اقتصادی نقش مهمی را ایفا می‌‌کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.