اردبیل؛

وجود 60 هزار بیکار در استان اردبیل

مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: بر اساس آمار سال گذشته 60 هزار بیکار در استان اردبیل وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ قاسم رحیمی در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی های تعاون افزود: شرکت های تعاونی استان اردبیل در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت کرده و رونق تولید وصادرات را رقم زده اند.

وی گفت: البته مشکلات و نواقصی در شرکت های تعاونی وجود دارد که سعی می شود این مشکلات که عمده آن در رابطه با مشکلات بانکی است رفع شود.

مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بااشاره به تعداد شرکت های تعاونی فعال در استان اردبیل افزود:یک هزار و 836 شرکت تعاونی با 380 هزار نفر در این استان فعال است که سهم بسزایی در اشتغالزایی دارند و برخی از آنها توانستند محصولات تولیدی خود را به بازارهای جهانی عرضه کنند.

رحیمی ایجاد اشتغال پایدار در واحدهای تولیدی را مهم دانست و گفت: هر چند واحد های تولیدی در اشتغالزایی نقش دارند اما لازم است این اشتغال ها بصورت پایدار ایجاد شود در غیر این صورت مشکلات دیگری را بوجود می آورد.

وی همچنین درخصوص آمار بیکاران استان اردبیل افزود: بر اساس آمار سال گذشته 60 هزار بیکار در این استان وجود دارد که دولت تدبیر و امید برنامه هایی را در دست اجرا دارد تا مشکلات بیکاری مرتفع شود .

انتهای پیام/ع



برچسب ها: اردبیل ، وجود ، بیکار ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.