ایلام جزء 10 استان برتر کشور در سرشماری اینترنتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه و قائم مقام ستاد هماهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 ایلام گفت: بر اساس رتبه بندی مرکز آمار ایران، این استان در زمینه میزان مشارکت خانوارها در سرشماری اینترنتی جزو 10 استان برتر کشور است.

زهره سادات حائری افزود: تا ساعت شش صبح امروز (سه شنبه) 71 هزار 895 خانوار معادل 287 هزار و 580 نفر از جمعیت استان در سرشماری اینترنتی نام نویسی کردند.

وی با بیان اینکه این تعداد خانوار معادل 43.5 درصد از مجموع 156 هزار خانوار استان است، یادآور شد: میزان مشارکت خانوارهای این استان در سرشماری اینترنتی 28 درصد بیشتر از هدف گذاری تعیین شده برای استان یعنی 56 هزار خانوار است.

وی تأکید کرد: امروز آخرین روز سرشماری اینترنتی است و خانوارها تنها تا ساعت 24 امشب امکان نام نویسی دارند و از فردا (چهارشنبه) سرشماری حضوری و عملیات میدانی با مراجعه ماموران سرشماری به تمام منازل مناطق شهری و روستایی استان آغاز می شود که این کار تا 28 آبان ادامه خواهد داشت.

مرکز آمار ایران اعلام کرده است خانوارها پس از نام نویسی در سامانه اینترنتی، کد دریافتی را حفظ و هنگام مراجعه مامور سرشماری به در منزل آن را ارائه کنند تا دیگر به سرشماری حضوری نیازی نداشته باشند.

خانوارها می توانند در مدت تعیین شده اطلاعات خود را از طریق سامانه اینترنتی  ww.sarshomari95.ir ثبت کنند.

بر اساس پیش بینی ها، نتایج اولیه سرشماری امسال یکم تا پانزدهم دی ماه و نتایج تفصیلی آن مرداد سال 1396 منتشر می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.