مدیرعامل بانک ولز فارگو در پی اتهامات وارد شده به این شرکت از سمت خود استعفا داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان؛ شرکت ولز فارگو با اعلام خبر کنارگیری "جان استامپف"، روند سقوط یکی از بزرگ ترین اشخاص بانکداری آمریکا را کلید زد.

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، ولز فارگو در سال های اخیر بیش از دو میلیون حساب تقلبی بانکی ایجاد کرده است و 5300 نفر از کارمندان خود را نیز، بعضا به دلیل انتشار خبر ایجاد حساب های تقلبی، اخراج کرده است. 

یکی از افراد آشنا با روند خروج استامپف اظهار کرد وی خودش پیشنهاد استعفا را مطرح کرد و تیم مدیریتی بانک نیز این پیشنهاد استقبال کرد.

جان استامپف در روند پاسخگویی به اتهامات اخیر نتوانست به قانون گذاران جوابی قانع کننده دهد و در بسیاری از موارد به نظر می رسید در روند مدیریت شرکت قرار ندارد.

استامپف 63 ساله به مدت 34 سال برای بانک ولز فارگو کار کرده و از سال 2007 به عنوان مدیرعامل آن مشغول به فعالیت بوده است. وی در سال 2015 درآمدی برابر با 19.3 میلیون دلار داشت؛ اما به دلیل رسوایی اخیر حاضر شده تا بیشتر درآمد سال 2016، به خصوص 41 میلیون دلار پاداش را دریافت نکند.

در همین حال قانون گذاران اظهار کرده اند روند رسیدگی به نقش مدیرعامل سابق ولز فارگو، حتی پس از استعفای وی ادامه خواهد داشت و کناره گیری او به معنای پایان بررسی ها نخواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار