تئاتر در هفته‌ای که گذشت؛

از اجرای تعزیه در میدان ولی‌عصر (عج) تا تعطیلی تماشاخانه ها

در گزارشی کوتاه به بیان رویدادها و اتفاقات تئاتری کشورمان در هفته گذشته می پردازیم.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در گزارشی کوتاه به بیان رویدادها و اتفاقات تئاتری کشورمان در هفته گذشته می پردازیم.
 
 
*تمام تماشاخانه ها تا 25 مهر ماه تعطیل شدند.
 
*نمایش «خسوف» به نویسندگی «ابوالفضل حاج‌علی‌خانی»‌ و کارگردانی «شقایق فتحی» از روز یکشنبه 25 مهرماه در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه می‌رود. گفتنی است؛ در این اثر زندگی یک اشقیاخوان معروف روایت می شود که از کودکی نزد پدر تعزیه‌خوانی کرده است.
 
*شهرام کرمی دبیر بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دعوت از سه هنرمند، شورای داوری بخش نمایشنامه‌های منتشرشده بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را معرفی کرد.
 
* نمایش «ویرانی» از یکشنبه 25 مهر ماه از ساعت 19 در تئاتر باران روی صحنه مى‌رود. «ویرانی» به نویسندگی و کارگردانی افشین حسن‌زاده و تهیه‌کنندگی کاوه سجادی حسینی و بازی نگار عابدی، فریبا کامران و بهروز پور برجی به مدت 2٨ شب اجرا می‌شود.
 
*سعید دولتی مسئول جدید تماشاخانه همای سعادت بر این باور است با توجه به وضعیت هنر در جامعه، اگر از سوی مسئولان حمایتی از تماشاخانه‌های خصوصی صورت نگیرد، بعید است تا پایان سال موسسه‌اش دوام آورد.
 
*مراسم تعزیه حضرت اباعبدالله حسین (ع) و قمر بنی هاشم حضرت عباس (ع) در روز دوشنبه 19 و سه شنبه 20 مهرماه مصادف با شب تاسوعا و شب عاشورا در میدان ولیعصر برگزار شد.
 
 
انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار