هنگام جستجو در میان کتاب های مختلف به کتاب هایی بر می خوریم که به موضوع عاشورا پرداخته اند.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنگامی که در میان کتاب های مختلف جستجو می کنیم به کتاب هایی برمی خوریم که با موضوع عاشورا نوشته شده اند. یکی از این کتابها «راهبردهای عاشورا» است. نگارش این کتاب را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برعهده داشت و ناشر آن موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل بیت (ع) است.  
 
از کتاب های دیگری که به واقعه عاشورا می پردازد، می توان به «عبرت های عاشورا» اثر «علی اصغر الهامی نیا» اشاره کرد. این کتاب را نیز موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل بیت (ع) منتشر کرد.  
 
کتاب «سفر خون، نگاهی به قیام عاشورا» اثر «جواد محدثی» نیز توسط همین انتشاراتی چاپ شده است و از واقعه کربلا می گوید.
 
«فاجعه الطف» نیز عنوان کتابی است که «محمد کاظم قزوینی» در آن به واقعه عاشورا می پردازد و توسط موسسه تحقیقات و نشر معارف اسلامی در دسترس عموم قرار گرفته است.  
 
از همین ناشر کتابی را درباره فرهنگ عاشورا داریم که با همین عنوان توسط «جواد محدثی» به رشته تحریر درآمده است. اما «عاشورا، حماسه جاویدان» اثر «محمد شفیعی مازندرانی» نیز به این موضوع می پردازد . محمد فاضل لنکرانی بر این کتاب مقدمه ای نوشته است و کار انتشار آن را موسسه تحقیقات و نشر معارف برعهده داشت.  
 
«فی رحاب الامام الحسین علیه السلام یوم عاشورا» اثر «محمدمهدی آصفی» درباره عاشورا نوشته شده است و به واقعه کربلا می پردازد. انتشار این کتاب را نیز موسسه تحقیقات و نشر معارف برعهده داشت.  
 
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار