معاون دانشجویی دانشگاه تهران از اجرای طرح پایش سلامت دانشجویان این دانشگاه از 26 مهرماه خبر داد.

حسن به نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: چند برنامه مشخص در زمینه بهداشت روان و سلامت دانشجویان ارائه می کنیم که در چند بخش با سال‌های گذشته متفاوت است و بخش اول، پایش سلامت است که در این بخش علاوه بر اینکه برای هر دانشجو تست‌های اولیه پزشکی انجام می‌شود، سعی شده به فشار خون و دیابت آنها نیز توجه ویژه شود.

وی ادامه داد: طبق بخشنامه وزارت علوم حضور همه دانشجويان ورودي 1395 (همه مقاطع) در برنامه معاينات پايش سلامت الزامي است و کارنامه سلامت باید جزء مدارک اصلی پرونده تحصيلي دانشجو باشد.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران بیان کرد: مراحل معاينات پايش سلامت دانشجویان دانشگاه تهران در بازه زماني تعيين شده از تاریخ 26 مهر ماه سال جاری الی 6 آبان ماه رايگان است.
 
به نژاد افزود: پرونده پزشکی هر دانشجو کامل تهیه و توسط پزشکان متخصص بررسی می‌شود که اگر در سلامت دانشجویان مشکلی وجود داشت، دانشجو در مراکز بهداشت دانشگاه تهران توسط پزشکان متخصص مورد بررسی قرار می گیرد.

وی گفت: پرونده‌های مشاوره دانشجویان به صورت دقیق و محرمانه ایجاد می شود و دانشجویانی که با مشکلی روبرو هستند به صورت رایگان تحت درمان و مشاوره قرار می گیرند. 

معاون دانشجویی دانشگاه تهران تصریح کرد: دانشجویان باید با مراجعه به سایت گلستان ثبت نام خود را در تاریخ های مشخص شده، کامل کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار