معاون دفتر نهاد نمایندگی رهبری گفت: کارگاه‌های ازدواج ویژه زوج‌های جوان دانشجو در موضوع مباحث زندگی در دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.

محمدعلی کریمی معاون دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برنامه نهاد در سال تحصیلی 96-95 اظهار کرد: نهاد نمایندگی رهبری در جهت حمایت از برنامه‌های آموزشی و فرهنگی برنامه ریزی‌های خوبی را صورت داده و سعی دارد با معرفت افزایی دانشجویان و کارمندان جلسات مختلف پرسش پاسخ برگزار کند.

وی بیان کرد: این دفتر برای ارتقای سطح دانش استادان دانشگاه پیام نور، جلسات مختلف دانش افزایی برگزار می‌کند تا با همفکری و هم‌اندیشی استادان و مسئولین نهاد رهبری شبهات ذهنی برطرف شود.

کریمی عنوان کرد: برگزاری کارگاه‌های فرهنگی در حوزه‌های روز برای دانشجویان و کلیه استان‌های کشور به صورت سراسری انجام می‌شود.

وی تاکید کرد:‌ کارگاه‌های ضمن خدمت برای کارمندان دانشگاه پیام نور در موضوعات مورد نیاز به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود که قرار است کارگاه‌های آموزشی به صورت الکترونیکی در موضوعات دینی و علمی برگزار شود.

معاون دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه پیام نور گفت: در بحث ازدواج دانشجویی طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته کارگاه‌های آموزشی را ویژه زوج‌های دانشجو برگزار و آنها را با موضوعات مهم زندگی آشنا می‌کنیم.

وی افزود: ثبت نام ازدواج دانشجویی تا آخر مهر ادامه داشته و تا الان استقبال زیادی به وسیله دانشجویان از این طرح صورت گرفته است. 

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار