معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اندیشمندان، فرهیختگان و چهره های علمی و فرهنگی شناخته شده جامعه در افزایش بینش سیاسی مردم بسیار تاثیر گذار هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.، علی اصغر جمشید نژاد در همایش معاونان سیاسی، اجتماعی فرمانداری ها و بخشداران سیستان و بلوچستان در زاهدان با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفایشان اظهار داشت: برای افزایش بینش سیاسی مردم تمامی نهادهای فرهنگی دست اندرکار به همراه فرهیختگان و چهره های علمی و فرهنگی برجسته که شناخت درستی از مباحث سیاسی دارند باید در راستای افزایش همگرایی و وحدت مذهبی، قومی و قبیله ای تلاش کنند.

وی بر توجه به اصل وحدت که مورد تاکید همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی است تاکید کرد.

وی گفت: مدیرانی که در سطح استان انتخاب و انتصاب می شوند عمدتا از نظر مذهبی دارای دیدگاه تقریبی هستند و از نظر فرهنگی نیز نباید تفاوتی بین افراد قائل شویم زیرا نگاه ما در مورد افراد نگرش انسانی است و همگان نیز باید به این شکل عمل کنند و اگر خطا و اشتباهی وجود داشته باشد وظیفه ماست که خطاها را اصلاح کنیم.

وی با اشاره به ثمرات همایش فرمانداران و بخشداران گفت: این گونه همایش ها در راستای آموزش و ایجاد انگیزه کاری برای این گروه تاثیر گذار در جامعه برگزار می شود تا براساس قانون به سئوالات و ابهامات آنان در حوزه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی پاسخ داده شود.

وی افزود: به نظر می رسد اگر در مواردی حذف نامی صورت گرفته به دلیل سهل انگاری و اشتباه بوده نه از روی عمد که با توجه به ایجاد حساسیت ها تاکید براین است که در مکاتبات، مصاحبه ها و غیره رعایت اسم استان به صورت کامل انجام شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار