اولین همایش فرخی سیستانی در دانشگاه زابل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.، جمشیدنژاد معاون سیاسی واجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ضمن ابرازخرسندی از برگزاری همایش فرخی سیستانی برای اولین بار در شهرستان زابل، برگزاری یک چنین همایش ها در راستای ارج نهادن به چهره های ادبی و هنری را بسیار با ارزش خواند و ادامه داد: باید همواره سر لوحه کار همه ما تقدیر از بزرگان در همه عرصه ها باشد؛ چرا که معرفی چهره های نامی و فرهیخته، نشان دهنده تمدن و فرهگ غنی در آن منطقه است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه زابل نیز در آیین اولین جشنواره فرخی سیستانی اظهار داشت: سیستان نیازمند معرفی چهره های نامی و فرهیختگان خویش می باشد ،چرا که مردمان سیستان از فرهنگ و تمدنی غنی برخوردارند که مایه افتخار و عزت ایران اسلامی در تمامی ادوار و طول تاریخ بوده است.

هوشنگ ناظری ادامه داد: با روی کار آمدن دولت یازدهم علیرغم تمام مشکلات و کاستی های دو دهه گذشته ، فضای نشاط و پویایی در همه عرصه ها از جمله فرهنگی و هنری در جامعه مشهود می باشد.

وی همچنین با تقدیر از عوامل برگزارکننده این همایش از جمله موسسه نی زار، فعالیت یک چنین موسسه های فرهنگی را درجامعه تاثیر گذار قلمداد کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار