شیراز؛

زندان عاقبت سارقان درون خودرو

سارقان درون خودرو با 20 فقره سرقت در شيراز روانه زندان شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ يوسف ملك زاده فرمانده انتظامی شهرستان شيراز از دستگیری دو سارق درون خودرو و كشف 20 فقره سرقت درون خودرو از آنها در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ ملک زاده گفت: ماموران انتظامی شهرستان شيراز در راستای دستگيری سارقان،‌اقدام به گشت زنی هدفمند در سطح اين شهرستان كردند.
وی ادامه داد: در اين راستا ماموران کلانتری 37 بهارستان به یک دستگاه خودرو پراید با دو نفر سرنشین به نام های "م – ز" 30 ساله و "ع – ر" ۴۲ ساله که در حال پرسه زدن در اطراف خودروهای پارک شده بوده مظنون شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شيراز اظهار كرد: پس از متوقف كردن خودرو در بازرسی از آن یک دستگاه پخش خودرو كه به صورت بازشده در آن خودرو بود كشف شد.
سرهنگ ملك زاده افزود: متهمان جهت تحقيقات بيشتر به كلانتری منتقل و در آنجا به سرقت دستگاه پخش از يك دستگاه خودرو اقرار كردند.
وی بيان كرد: در ادامه تحققيات محل سکونت اين دو سارق شناسايی و با هماهنگی مقام قضایی از منزل آنها بازرسی، در نتيجه دو دستگاه پخش خودرو، یک دستگاه پیکور، یک دستگاه سنگ فرز، تعدادی کیف پولی و عابر بانک، یک دستگاه ساعت زنانه، تعدادی فلش مموری، دو حلقه لاستیک خودرو و یکدستگاه ام پی تری پلیر کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شيراز اضافه كرد: پس از تماس با شکات سرقت های درون خودرو در يك ماهه گذشته در شيراز، آنها به کلانتری دعوت و اموال مسروقه را شناسایی كردند.
سرهنگ ملك زاده گفت: تاكنون اين دون سارق به ۲۰ فقره از سرقت های درون و قطعات خودرو اقرار كرده اند كه تحقيقات جهت كشف سرقت هاي احتمالي ديگر از آنها ادامه دارد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار