«احساسی نو» عنوان تازه ترین کتاب تقی محمدی فکورزاده است که به روایت عشق جوانی این شاعر کشورمان می‌پردازد.

تقی محمدی فکورزاده، شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: هم‌اکنون در حال نگارش کتابی با عنوان «احساسی نو» هستم که روایتگر عشق جوانی‌ام است.

وی افزود: جرقه نگارش این کتاب زمانی زده شد که در یکی از کلاس‌های داستان‌نویسی که در روزهای چهارشنبه برای کودکان بی‌سرپرست برگزار می‌کنم، یکی از شاگردانم از فلسفه نگارش کتاب‌های «عصر بارانی یک و دو» پرسید و من هم پاسخ دادم که در دوران جوانی عاشق دختری شدم که به او نرسیدم و در طول سال‌های گذشته و پس از ازدواجش او را ندیده‌ام.

این شاعر گفت: شاگردم در ادامه پرسید،‌ چرا داستان عشق جوانی‌تان را در قالب یک کتاب بازگو نمی‌کنید. من هم به دنبال طرح این مسئله اتفاقاتی را در قالب مکاشفه تجربه کردم که منجر به نگارش کتابی با موضوع بازگویی داستان عشق جوانی‌ام شد.

فکورزاده اظهار داشت: بازنویسی و ویراستاری رویاهایی که فریده سادات میرترابی درباره حکیم فردوسی دیده و به وی تکلیف شده، از کارهای دیگری بوده که هم اکنون بر روی میز کاری من قرار گرفته است.

این شاعر ادامه داد: میرترابی هنوز برای کتابی که بر پایه رؤیاهای مرتبط با حکیم فردوسی به نگارش درآورده، نامی انتخاب نکرده است. البته این نویسنده پیش از این کتاب های چهارگانه‌ای با عنوان «رؤیاهایی از جنس بیداری» را منتشر کرده بود که روایتگر رؤیاهایی بود که وی در رابطه با پروین اعتصامی دیده است.

فکورزاده گفت: از کارهای دیگری که هم‌اکنون بر روی میزکاری من قرار گرفته است، می‌توان به انتشار لوح فشرده‌ای از دکلمه اشعارم اشاره کرد. خوانندگان کشورمان پیش از این اشعار آمده در این لوح فشرده را در قالب کارهای خود خوانده‌اند و به مخاطبانشان ارائه کرده‌اند.

وی افزود: این روزها منتظر اتمام و ارائه توضیحی هستم که گودرزی، استاد دانشگاه و مظفر رحیمیان، مسئول انجمن ادبی سروش برای کتاب‌های «آفرینش» و «عصر یکشنبه‌های بارانی» می‌نویسند.

یادآور می‌شود فکورزاده تا به امروز کتاب‌هایی با عناوین «پرنیان اندیشه»، «هم‌آوای من باش»، «نکند عشق بمیرد» و «عصر یکشنبه‌های بارانی» را در دسترس مخاطبانش قرار داده است.



انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.