فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه وجود مسائلی در بازار نشان از ضعف در بصیرت برخی افراد است گفت: اصناف همدان باید فرهنگ اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند.

لزوم اجرای فرهنگ اقتصاد مقاومتی در اصناف همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار غلامعلی ابوحمزه در همایش سلامت محیط کسب و کار و تقویت فرهنگ اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه وجود مسائلی در بازار نشان از ضعف در بصیرت برخی افراد  است گفت:اصناف همدان باید فرهنگ اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند.

وی با بیان اینکه مدام امام حسین(ع) را صدا زدن در حالی که محیط کسب و کار مناسب نیست، کار را به جایی نمی‌برد عنوان داشت:عدم اصلاح تیم محیط موجب فراهم شدن زمینه گناه می‌شود.

این مقام مسئول به لزوم بصیرت در افراد پرداخت و بیان داشت: بصیرت به معنی هدف شناسی، انسان‌شناسی و راه‌شناسی است.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه عدم شناخت اسلام باعث گمراهی می‌شود  بیان کرد: فتنه 88 به دلیل گم کردن راه و هدف برخی افراد رخ داد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در جریان فتنه ، انتخابات بهانه و نظام اسلامی نشانه بود اظهار داشت: در این جریان موسوی موضوع تغییر در نظام اسلامی را مطرح کرد که پس از اظهار نظر او نیز استکباران تشکیل جمهوری دموکراتیک ایران را تبریک گفتند.

وی با بیان اینکه ضعف در بصیرت موجب گم کردن راه برای انسان و رفتن به سمت فساد می‌شود  بیان داشت: اولین و مهمترین موضوع در مجموعه اصناف باید شناخت خوب اسلام باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان  درباره امر به معروف و نهی از منکر نیز عنوان داشت: موضوع امر به معروف و نهی از منکر باید در لوای حکومت اسلامی اجرا شود.

ابوحمزه با بیان اینکه 8 میلیارد انسان بر روی کره زمین تشنه عدالت و نظام جمهوری اسلامی هستند بیان کرد: برخی موضوع تشنه بودن جامعه خود را به حکومت اسلامی اظهار می‌کنند و برخی ترس دارند.

این مقام بیان داشت: وظیفه و رسالت همه افرادی که درد‌مند اسلام ماندگاری انقلاب و عمل در مسیر انقلاب است.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از خانم ها باید در شغل های متناسب با آنها باشد افزود: برخی از مغازه‌داران می‌گویند که از فروشنده‌های خانم برای جذب مشتری استفاده می‌کنیم و این جای سوال دارد که چرا باید در بازار اسلامی چنین امری روی دهد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه همه ما نسبت به شهدا مدیون هستیم  تاکید کرد: هر کسی، در هر جایگاه و مسؤولیتی در صورت عدم اصلاح محیط بازار و کسب و کار مورد غضب خداوند  هم در این دنیا و هم در آخرت قرار می‌گیرد.

وی با ابراز تاسف با بیان اینکه چرا باید شاهد این همه مدل غربی در بازار همدان باشیم بیان داشت: درآمدی تامین شده با کمک فرهنگ بیگانه اشکال دارد اما متاسفانه بازاریان از این موضوع اطلاع ندارند.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار