سوگواره 'خورشید برای همه می تابد' با حضور جمعی از دانش آموزان دختر عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد.

سوگواره 'خورشید برای همه می تابد' در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در این آیین گفت: همه ساله در تمام کشورهای جهان یک روز به عنوان روز جهانی کودک در نظر گرفته می شود و در کشور ما به دلیل اهمیت جایگاه کودکان در خانواده، هفته ملی کودک تعیین شده است و در این هفته، برنامه های ویژه ای برگزار می شود.

سید محمدرضا جوادی افزود: امسال به دلیل تقارن این هفته با ایام ماه محرم برنامه های ویژه ای با رویکرد انتقال فرهنگ عاشورایی به کودکان برگزار می شود.

وی ادامه داد: اهداف امام حسین(ع) از سفر به کربلا و اهداف قیام آن حضرت و شخصیت و منش ایشان باید به درستی برای کودکان تبیین شود.

وی ادامه داد: برنامه های کانون در هفته ملی کودک با شعار 'کودکان تشنه اند' با محوریت موضوع های ادبی، هنری، علمی و مذهبی برای کودکان 6 تا 16 سال در 39 مرکز ثابت و سیار و پستی استان همدان اجرا می شود.

جوادی تاکید کرد: در هفته ملی کودک 400 عنوان برنامه در راستای جلب توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی و ویژگی ها، نیازها و خواسته های کودکان امروز در استان همدان اجرا می شود.


سوگواره 'خورشید برای همه می تابد' با حضور دانش آموزان همدانی به مناسبت هفته ملی کودک برگزار شد و در این آیین پرده خوانی قیام امام حسین(ع) برای کودکان و نوجوانان اجرا شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار