برای نخستین بار در کشور کتاب زبان تخصصی انگلیسی در حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی توسط عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان منتشر شد.

انتشار کتاب زبان تخصصی انگلیسی در حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علیرضا اسفندیاری مقدم اظهار کرد: کتاب زبان تخصصی انگلیسی در حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی توسط بنده و سودابه امیدخواه به رشته تحریر درآمد.

وی تصریح کرد: به دنبال تغییر نام رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی به علم اطلاعات و دانش‌شناسی، سرفصل دروس از جمله درس زبان تخصصی در سطوح مختلف تحصیلی کارشناسی تا دکتری ویرایش و بروز شده است.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد همدان افزود: در این راستا، به‌ منظور بهبود و تعمیق دانش واژگانی مخاطبان به ویژه دانشجویان، درک مطلب، مهارت‌های نگارش و خوانش آنها و البته توانمندسازی ایشان در برقراری ارتباطات علمی با دانشمندان بین‌المللی، کتاب English for Knowledge and Information Science با موضوعات متنوع و مرتبط در قالب 12 فصل منتشر شده است.

وی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های ممتاز این اثر استفاده از متون مقالات منتشره در مجلات معتبر بین‌المللی است.

اسفندیاری‌مقدم تصریح کرد: بهره‌مندی و مطالعه این کتاب که بر اساس ساختار کتاب‌های معتبر زبان بین‌المللی و با استفاده از متون مقالات مجلات معتبر تألیف شده، به دانشجویان خواهان پیشرفت در سطوح ملی و فراملی توصیه می‌شود.

قابل ذکر است، اسفندیاری مقدم با مرتبه دانشیاری و عضویت در بنیاد ملی نخبگان، در کارنامه خود تألیف و ویراستاری هشت کتاب و انتشار بیش از 100 مقاله ISI و علمی ـ پژوهشی را دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار