معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان از برگزاری نخستین همایش علمی با رویکرد پیشگیری جرایم و آسیب های اجتماعی به همت معاونت اجتماعی دادگستری کرمان خبر داد.

نخستین همایش پیشگیری از جرم در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدباقر اسلامی در تشریح جزئیات برگزاری این همایش بیان داشت: استان کرمان سرشاراز ظرفیت ها و موقعیت های بالقوه فرهنگی ، اجتماعی و علمی است که با بهره گیری مناسب از این ظرفیت ها می توان در راستای کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی گام های موثری برداشت.

این مقام قضائی مشارکت همه نهاد ها و دستگاهها را در پیشگیری از جرایم ضروری دانست و اظهار داشت: باید زمینه آسیب شناسی جرایم و آسیب های اجتماعی ناشی از آن در استان فراهم شود.

وی هدف از برگزاری اینگونه همایشهای علمی را دستیابی به راهکارهای اثربخش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ایجاد تعامل و استفاده از ظرفیت های علمی و نهادهای مرتبط با پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و وقوع جرم دانست.

شایان ذکر است سومین نشست هم اندیشی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان با حضور کارشناسان دستگاه های مرتبط با پیشگیری و اساتید دانشگاه درخصوص برگزاری همایش علمی در زمینه پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی در محل معاونت اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان برگزار شد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.