شهردار رفسنجان از اعطای تسهیلات بافت فرسوده به 282 واحد مسکونی در این شهرستان خبرداد.

اعطای تسهیلات بافت فرسوده در رفسنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ اکبر پورمحمدی در جلسه بازآفرینی پایدار شهری در فرمانداری به بررسی مصوبات جلسه اول خرداد امسال پرداخت و گفت: امسال تسهیلات بافت فرسوده برای 282 واحد به طور کامل پرداخت شده است.

وی افزود: در سال 95 برای 282 واحد وام بافت فرسوده به طور کامل پرداخت شده است که هر یک به مبلغ 30 میلیون ‌تومان با بازپرداخت طولانی‌مدت است.

پور محمدی خاطر نشان کرد: در دستورالعمل جدید اعطای این وام‌ها به عهده اداره راه و شهرسازی گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه بافت‌های فرسوده با مشارکت مردم باید ساخته شود، تصریح کرد: دریافت این وام‌ها برای ساخت بافت ‌های فرسوده به دلیل سود کم مقرون به‌ صرفه است و مدت زمان‌بندی برای در نوبت ماندن ندارند.

پور محمدی با بیان اینکه در شهر رفسنجان هشت منطقه به عنوان سکونت‌گاه غیر رسمی وجود دارد که در مجموع 442 هکتار می ‎ شود، یادآورشد: منطقه رحمت‌آباد و رستم آباد دو منطقه‌ از این مناطق هستند و کارهای خوبی در آنها انجام شده است.

شهردار رفسنجان از تملک هزار و 736 متر در محله‌های رحمت‌آباد و رستم‌آباد خبر داد و گفت: احداث ساختمان فرهنگ در این منطقه از جمله اقدامات انجام شده است.

پورمحمدی افزود: سالن ورزشی در این مناطق با کمک شهرداری و مس سرچشمه احداث و مقرر شده است، 400 میلیون‌تومان از استانداری برای راه‌اندازی آن پرداخت شود.

انتهای پیام/ ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار