مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 40 کانون غنچه هلال در استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با جمعیت هلال احمر استان با اشاره به فعالیت بیش از 40 کانون غنچه هلال در استان گفت:جمعیت هلال احمر آمادگی خود را برای برگزاری برنامه های هفته ملی کودک در استان اعلام می کند.

امان الله جهانبین با بیان اینکه هزینه پیشگیری از اتفاقات،بسیار پایین تر از حل آن است بر نقش کلیدی کانون در ارتقاء آموزش کودکان و نوجوانان تاکید کرد و خواستار استفاده کانون از امکانات و ظرفیت های هلال احمر در اجرای برنامه ها با اهداف مشترک شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این نشست ضمن قدردانی از حمایت جمعیت هلال احمر از برنامه های «هفته ملی کودک » توجه به نیازهای آموزشی کودکان و نوجوانان را خواستار شد.

عیسی گرجی زاده بر تلاش کانون در برگزاری گسترده برنامه های هفته ملی کودک تاکید و خواستار مساعدت هلال احمر در برنامه های مختلف کانون شد.

هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهرماه در سراسر کشور با شعار « کودکان تشنه اند » برگزار می شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.