مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته امداد امسال ۵۲۹ طرح اشتغالزایی برای مددجویان روستایی استان اجرا کرده است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان با اشاره به اینکه در سال جاری ۵۲۹ طرح اشتغال زایی معادل ۶۵ درصد از کل طرح های اجرایی کمیته امداد،برای مددجویان روستایی اجرا شده است گفت: تعهد اشتغال امسال کمیته امداد استان در حوزه‌های روستایی و شهری ایجاد هزار و ۹۴۰ طرح است که از این تعداد باید ۸۰۰ طرح در حوزه روستایی اجرا شود.

فرید محبی هزینه طرح های اجرایی برای مددجویان روستایی را ۷۰ میلیارد و ۹۶۷ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: ۴۳۱ طرح دامداری، چهار طرح صنایع دستی و ۷۳ طرح خدماتی برای روستائیان تحت حمایت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد پس از بررسی ظرفیت منطقه و استعداد مددجویان طرح‌های اشتغالزا را برای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت اجرا می‌کند ادامه داد:موضوع آموزش پیش از اجرای این طرح‌ نیز مورد توجه قرار گرفته که رعایت این موضوع نتایج درخشانی را در پی داشته است.

محبی با بیان اینکه این نهاد همواره سعی بر این دارد که اصولی ترین و شایسته ترین خدمات را به مددجویان مورد حمایت ‌ارائه بدهد گفت:کمیته امداد به منظور توانمندسازی مددجویان تحت حمایت، طرحها و فعالیتهای خودکفایی را در رأس برنامههای خود قرار داده‌ است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.