نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به نقش بسزای نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش گفت : یکی از مهمترین وظایف این نیرو برخورد با قانون شکنان در ابعاد مختلف است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدنفی لطفی اعلام کرد: نیروی انتظامی پرونده درخشانی در انجام وظایفش دارد و بخوبی اعتماد و همراهی مردم را جلب و امنیت مثال زدنی برای آحاد مردم فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی تحت فرماندهی کل قوا است، تاکید کرد : هیچکس نمی تواند برای این جایگاه تعیین تکلیف کند چرا که این نیرو بر اساس فرامین رهبری و تحت نظارت ایشان فعالیت می کند.

وی گفت : در هر جایی که بر خلاف مصلحت انقلاب و نظام تحرک صورت گیرد نیروی انتظامی وظیفه برخورد با متخلفان و بر هم زنندگان نظم و امنیت را دارد.

حجت الاسلام لطفی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دریافت حقوق های نجومی برخلاف عدالت اجتماعی است، به گزارش اخیر دیوان محاسبات به مجلس در خصوص حقوق های نجومی اشاره کرد و گفت: حقوق های نجومی مصداق بارز اشراف گرایی است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه حقوق های نجومی داستانی غم انگیز در کشور است، اظهار کرد: افرادی که این حقوق ها را برده اند اعتقادی به اسلام، نظام و شهدا نداشته و رانت خوار و فرصت طلب هستند.  

وی با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر اضافه کرد: بزرگترین پیام عاشورا و قیام حسینی احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بوده است.








انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، نماز ، لطفی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.