رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بویراحمد، گفت: همایش بزرگ تجمع آمران به معروف و ناهیان از منکر به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر در یاسوج برگزار می‌شود.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت‌الاسلام کمال فتاح‌زاده گفت: هفته امر به معروف و نهی از منکر از 12 مهر آغاز و تا 18 مهرماه ادامه دارد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بویراحمد با بیان اینکه این هفته اول ماه محرم به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است، گفت: قیام عاشورا بزرگترین نمونه امر به معروف و نهی از منکر در تاریخ است.

وی فلسفه نامگذاری هفته اول محرم به نام امر به معروف و نهی از منکر را یادآوری و فرهنگ‌سازی این فریضیتین بزرگ الهی در جامعه دانست و بیان کرد: نامگذاری این هفته به نام به این دلیل است که به همه یادآور شود هدف امام حسین (ع) از قیام عاشورا احیای همین امر الهی بود.

این مسؤول بر تبیین هدف نهضت عاشورا در این دهه تاکید کرد و بیان داشت: مسئولان، اصحاب رسانه، مبلغان دینی و مداحان می‌توانند در این حوزه نقش موثری داشته باشند.

فتاح‌زاده با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی ویژه آمران به معروف و ناهیان از منکر در کهگیلویه و بویراحمد، یادآور شد: تاکنون دوره‌های مختلف آموزشی جهت علاقمندان به این حوزه برگزار شده است.

وی آموزش و تربیت آمران به معروف و ناهیان از منکر را در راستای احیا و اجرای این امر الهی در استان عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط کنونی جامعه، وجود گروه‌های تکفیری، داعش و فضای گسترده مجازی توجه، احیا و اجرای امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم‌ترین ضروریات مورد توجه است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بویراحمد به برگزاری برنامه‌های ویژه در این هفته اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدای امر به معروف، غبارروبی گلزار شهدا، نواختن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس، شرکت در نماز جمعه و برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی به مناسبت این هفته از مهم‌ترین برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر است.

فتاح‌زاده از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی و تجمع آمران به معروف و ناهیان از منکر در یاسوج خبر داد و گفت: این همایش بزرگ جمعه، در یاسوج اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: فردا جمعه، آمران به معروف و ناهیان از منکر پس از شرکت در نماز دشمن‌شکن جمعه این همایش را برگزار خواهند کرد.

این مسوول ضمن دعوت از عموم مردم جهت شرکت در این برنامه، گفت: مسیر پیاده روی این همایش در محل نماز جمعه اعلام خواهد شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.