فرمانده انتظامي استان گفت :توسعه خدمات مشاوره اي و روانشناسی ارتباط مستقيمی با كاهش جرائم و ناهنجاری هاي اجتماعی دارد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار عليرضا صالحي ، در ديدار با اعضاي شورای نظام روانشناسي و مشاوره استان با اشاره به تاثير مشاوره در افراد تقويت دواير مشاوره و مددكاري را از اولويت ها و  ضرورت هاي مهم در استان دانست.
وی با اشاره به اهميت فعاليت هاي آموزشي و مشاوره اي در سطح جامعه به عنوان يکي از اقدامات پايه با هدف ارتقاي امنيت عمومي و کاهش آسيب هاي اجتماعي در جوامع کنوني بر نقش سازنده همه نهادها و سازمان ها با همکاري و هماهنگي يکديگر در اين زمينه تاکيد کرد.  
مقام ارشد انتظامی استان زنجان با اشاره به رويكرد جامعه محوري ناجا گفت: تاسيس معاونت اجتماعي و مراکز مشاوره در نيروي انتظامي گامي مهم در تحقق اهداف پليس جامعه محور مي باشد و ناجا در انجام امور اجتماعي پيشتاز است و عملكرد بسيار مثبتي در اين زمينه دارد.  
فرمانده انتظامي استان گفت: نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با درك صحيح از آسيب هاي اجتماعي تلاش كرده با تاسيس و راه اندازي مراكز مشاوره در اين راستا بدرستي ايفاي نقش كند .
سردار صالحي تصريح كرد:  ناجا در انجام امور اجتماعي پيش تاز است و عملكرد بسيار مثبتي در اين زمينه دارد و چشم اميد جامعه در راستاي تامين امنيت مطلوب است.
وي تصريح كرد: اگر برخورد با جرايم را برپايه پيشگيري و پيش بيني بدانيم، قطعا امکان بروز جرم بسيار کاهش خواهد يافت که يکي از راه هاي تحقق اين مهم، استفاده كاربردي از وقايع وحوادث رخ داده جهت آموزش وآگاهسازي سايرين است.



انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.