افزایش پذیرش دانشجو کارشناسی ارشد در دانشگاه خوارزمی

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی از پذیرش سه هزار و 400 دانشجوی جدید در مقاطع مختلف برای سال تحصیلی جدید در این دانشگاه خبر داد.

جعفر کیوانی معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: دانشگاه خوارزمی برای سال تحصیلی 95 پذیرای هزار و 200 دانشجوی جدیدالورود در مقطع کارشناسی است.

وی افزود: با توجه به تجمیع برخی رشته‌های مقطع کارشناسی و حذف برخی از گرایش‌ها، تعداد پذیرش دانشجویان در این مقطع نسبت به سال قبل قدری کاهش داشتیم.

معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی به آمار دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: در مقطع کارشناسی ارشد هزار و 840 دانشجو به دانشجویان دانشگاه اضافه می شود.

کیوانی افزود: همچنین 316 دانشجوی دکتری جدید نیز در این سال در دانشگاه خوارزمی تحصیل می کنند.

وی تصریح کرد: پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد افزایش یافته، اما در دوره دکتری تغییر محسوسی رخ نداده و متناسب با سال تحصیلی گذشته است.

معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی با اشاره به پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در این دانشگاه گفت: 80 نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد جدید دانشگاه خوارزمی استعداد درخشان هستند که بدون آزمون در این دانشگاه پذیرفته شده‌اند.

وی درباره مقطع دکتری این دانشگاه اظهار کرد: این آمار را برای دانشجویان دوره دکتری 9 نفر است که 90 دانشجوی جدید نیز در دوره‌های مجازی دانشگاه خوارزمی مشغول به تحصیل می شوند.

کیوان با بیان اینکه امسال 380 دانشجو در پردیس بین‌الملل دانشگاه خوارزمی تحصیل می کنند، افزود: به این ترتیب در سال تحصیلی 96-95 حدود سه هزار و 400 دانشجوی جدید در این دانشگاه مشغول به تحصیل می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۴ مهر ۱۳۹۵
وقتی بازار کاری وجود نداره این همه افزایش ظرفیت چه معنی داره!!!!!!!!؟
آخرین اخبار