وی با اشاره به وجود 30 دفتر ثبت احوال در شهرستان های استان کرمان افزود: در حال حاضر 400 نیروی جوان در 200 ایستگاه کاری در تمامی شهرستان های استان کرمان برای ارائه خدمات ثبت احوال، صدور کارت ملی هوشمند و شناسنامه مکانیزه مشغول فعالیت هستند.
زین الصالحین خاطر نشان کرد: 200 ایستگاه کاری در 50 دفاتر پیشخوان (هر دفتر پیشخوان سه ایستگاه) و 50 ایستگاه کاری نیز در اداره پست راه اندازی شده و از بخش خصوصی در برون سپاری خدمات ثبت احوال کمک گرفته ایم تا بتوانیم خدمات صدور کارت ملی هوشمند و شناسنامه مکانیزه را به مردم ارائه دهیم.
مدیرکل ثبت احوال استان کرمان افزود: تاکنون 500 هزار شناسنامه مکانیزه در اختیار مردم استان قرار گرفته است.
زین الصالحین گفت: پارسال ثبت احوال استان کرمان رتبه نخست را در حوزه برنامه های اجرایی و عملکرد در کشور کسب کرده و این تلاش توسط منابع و سرمایه انسانی صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: در راستای الکترونیکی کردن آرشیو اسناد استان در مجموع چهار میلیون و 500 هزار فقره سند در حوزه ثبت احوال آرشیو الکترونیکی شده و هر کرمانی در خارج استان می تواند خدمات ثبت احوال را دریافت کند.
گفتنی است: در حال حاضر 30 دفتر ثبت احوال در استان کرمان وجود دارد.
انتهای پیام/ی