به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ رئیس
مرکز نظارت همگانی بازرسی کل ناجا گفت: این سامانه از زمان بهره برداری
خود در سال 79 همواره مورد توجه شهروندان قرار گرفته و روز به روز نیز تماس
با آن افزایش می یابد.
سرهنگ جلال حمزه لوئی با اشاره به اینکه دفتر
نظارت همگانی ناجا (197) در تمامی مراکز استان ها و شهرستان های کشور
فعالیت دارد، ادامه داد: مردم می توانند نقطه نظرها، مسایل، مشکلات،
انتقادها، پیشنهادها و حتی تشویق کارکنان ناجا را با این مرکز در میان
بگذارند.
وی، تماس روزافزون مردم با این سامانه را بیانگر اعتماد
شهروندان به پلیس دانست و یادآور شد: مهمترین هدف راه اندازی این سامانه از
سوی ناجا در واقع مشارکت دادن مردم با نیروی انتظامی در بخش های مختلف
انتظامی و امنیتی است تا جایی که امروز حتی از سوی شهروندان شاهد ارائه
پیشنهادهای مناسب در زمینه های مختلف هستیم.
انتهای پیام /