به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ سردار محمدی افزود : این تماس های مردمی ده درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال شده است .
سردار محمودی اضافه کرد: این سامانه خدماتی بدون هزینه است که مردم با گذاشتن پیام خود بر روی آن ،میتوانند پیگیر شکایات خود از عملکرد پلیس و ارگانهای مربوطه باشند.ه
وی از رسیدگی به شش هزار و 483 پیام در این مدت خبر داد و گفت : از این تعداد شش هزار و 220 پیام به صورت راهنمایی بررسی شده اند.
فرمانده انتظامی استان همچنین از کاهش دو درصدی انتقادات و چهار درصدی شکایات مردمی در این سامانه خبر داد .
انتهای پیام/