عضو شورای شهر تهران گفت: در موضوع واگذاری املاک شهرداری علاوه بر قوه قضاییه و سازمان بازرسی، شورای شهر نیز باید ورود کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد حکیمی پور عضو شورای شهر تهران در آغاز دویست و نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: شورای شهر مصوبه ای را در تاریخ 30 دی 94 در خصوص برخورد با مشاهیر در بهشت زهرا(س)به شهرداری ابلاغ کرده است.

وی افزود: متاسفانه این مصوبه اجرایی نشده که یا آنها مصوبه را اجرا نکرده و یا به آنها ابلاغ نشده است.

عضو شورای شهر تهران در مورد شکایت اعضای شورای شهر از خبرنگاران گفت: در خبرها آمده که تعدادی از اعضا از چند سایت شکایت کرده اند که من با آنهایی که نامشان مطرح شده صحبت کردم و آنها تکذیب کردند.

وی افزود: انتظار این است که دوستانی که نامشان مطرح شده اما شکایتی نداشته اند، تکذیب کرده و یا اگر شکایتی بوده به سمت شکایت نروند، بهتر است.

حکیمی پور خطاب به چمران گفت: قرار بود 3 هفته پیش شهردار تهران در جلسه شورا حاضر و در این مورد توضیح دهد و اکنون نیز باید بیاید توضیح دهد تا شفاف سازی صورت گیرد.

وی تأکید کرد: قوه قضاییه و سازمان بازرسی در حال بررسی موضوع هستند اما شورا نیز وظیف نظارتی دارد و باید مستقل به موضوع ورود کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار