رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: حرف‌هایی که در خصوص حقوق‌های نجومی زده می‌شود ضد و نقیض است به همین دلیل باید به این موضوع رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و نود و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر با اشاره به موضوع معضلات و مشکلات راه‌آهن در منطقه 17 و 18 شهر تهران، اظهار داشت: هنوز به معضلات این 2 منطقه رسیدگی نشده به همین دلیل از رئیس شورا درخواست دارم تا یکی از اعضا مسئول رسیدگی به این مشکلات شود.

وی افزود: باید بر اساس قانون برای رسیدگی به این معضلات پیگیری جدی صورت گیرد تا مشکلات این 2 منطقه حل شود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع ضد و نقیض حقوق‌های نجومی گفت: باید هر چه سریع تر این موضوع تعیین تکلیف شود چرا که به صورت جدی پیگیر این موضوع هستم.

سروری با بیان اینکه دیوان عدالت اداری پرداخت این حقوق‌ها را غیر متعارف عنوان کرده است، تصریح کرد: کمیسیون 90 مجلس شورای اسلامی پرداخت‌های حقوق‌های نجومی را خارج از عرف دانسته اما دولت اعلام کرده که حقوق‌های نجومی قانونی و شفاف بوده است.

وی اضافه کرد: بدون شک این موضوعات باعث می‌شود دیوار بی اعتمادی بین مردم و دولت بزرگتر شود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه رئیس جمهور حقوق‌های نجومی را شفاف می‌داند، گفت: معاون اول رئیس جمهور پرداخت حقوق‌های نجومی را قانونی اعلام کرده و همچنین سخنگوی دولت دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی را ذخیره انقلاب می‌داند که این موضوع یک تناقض است.

سروری با تأکید بر اینکه عده‌ای به دنبال ایجاد فساد در جامعه و دست‌اندازی به بیت‌المال هستند، تصریح کرد: جلوی هر اقدامی که فساد را به دنبال داشته باشد باید گرفته شود و همچنین وجوهی که به صورت غیر قانونی پرداخت شده باید به بیت المال بازگردد.

وی افزود: مهمترین موضوع در کشور باید رسیدگی به تخلفات حقوق‌های نجومی باشد تا این پارادوکس جمع و یک شفاف‌سازی در خصوص آن ایجاد شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار