ارومیه؛

برگزاری همایش همیاران پلیس در مدارس بوکان

رئیس راهنمایی و رانندگی بوکان گفت : همیاران پلیس نقش مهمی در کاهش تصادفات جاده ای، کاهش تخلفات رانندگی وافزایش ظریب امنیت ترافیک را برعهده دارند.

به گزارشخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سروان بختیاریان رئیس اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان بوکان در این همایش اظهار داشت: همیاران پلیس نقش موثری در کاهش تصادفات جاده ای ،کاهش تخلفات رانندگی وافزایش ضریب امنیت ترافیک را بر عهده دارند .

وی افزود: اگر ما بتوانیم فرهنگ صحیح ترافیک و رعایت قانون ومقررات راهنمایی ورانندگی را از دوران کودکی و از مدارس به فرزندان ودانش آموزان آموزش دهیم، قطعا در افزایش ضریب امنیتی جامعه تاثیر بسزایی خواهد داشت و در آینده هزینه بسیار کمی پرداخت خواهیم کرد.

رئیس راهنمایی و رانندگی بوکان گفت در ادامه ضمن تقدیر از تعامل سازنده آموزش وپرورش و مدیران و عوامل اجرایی با پلیس راهنمایی و رانندگی گفت : با هماهنگی آموزش وپرورش در طول سالتحصیلی ضمن تشکیل کلاسهای توجیهی و آموزشی در خصوص فرهنگ ترافیک برای 3هزار دانش آموز نیز کارت همیار پلیس صادر خواهد شد .

لازم به ذکر است؛ در این مراسم از تعداد 20 دانش آموز نمونه همیار پلیس، تعدادی از مدیران ومعاونین مدارس، مدیران و مربیان نمونه آموزشگاههای آموزش رانندگی شهرستان بوکان با اهداء لوح وهدایایی تجلیل بعمل آمد .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.