معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: 200 میلیارد ریال از درآمد جریمه های رانندگی به شهرداران و دهیاران استان اختصاص یافت که با دریافت برنامه های عمرانی، در اختیار شهرداران و دهیاران قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛تقی کهوریان روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک آذربایجان غربی افزود: از این میزان 144 میلیارد ریال برای شهرداری ها و 61 میلیارد و 720 میلیون ریال برای دهیاری ها اختصاص می یابد.

وی با بیان اینکه از این میزان اعتبار 45 میلیارد ریال به شهرداری ارومیه اختصاص می یابد افزود: این اعتبارات برای پروژه های جدید و نیمه تمام و طرح های مشخص پرداخت می شود و شهرداران، پروژه های مورد نیاز شهر را به کمیته های فنی شورای ترافیک در شهرستان ها و استان معرفی کنند تا پس از بازدید و تائید در شورای ترافیک شهرستانها اعتبار لازم اختصاص یابد.
معاون امور عمرانی استانداراظهار کرد: مدت اعلام پروژه های شهری به کمیته های فنی 15 روز در نظر گرفته شده است.
پیمان آرامون مدیر حمل و نقل و ترافیک استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه پس ازارائه گزارشی از فعالیت های کمیته فنی این شورا گفت: پروژه هایی که می توان برای آنها اعتبار پرداخت کرد شامل خط کشی، رنگ کاری، اصلاح هندسی، دسترسی ها و رینگ کمربندی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و توسعه و تجهیز مراکز کنترل و دوربین های نظارتی از جمله این طرح ها هستند.
در این جلسه در خصوص تغییر مکان مراکز آموزشی خیابان شهید بهشتی ارومیه و اختصاص خط واحد اتوبوسرانی برای روستاهای حومه شهر مهاباد نیز بررسی های لازم صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.