در آستانه فصل سرما صورت می گیرد؛

تجهیز اتوبوسهای ارومیه به وسایل گرمایشی

درآستانه فصل سرما سیستم های گرمایشی اتوبوسهای ارومیه تجهیز ونوسازی می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ناصر سعيدآبادی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه با بیان این که تمامی بهره برداران بخش خصوصی تا پایان هفته گذشته باید به نوسازی سیستم گرمایشی اتوبوس‌های خود اقدام می‌کردند، اظهار کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موارد را با این سازمان در میان بگذارند.

به گفته وی، در تمامی اتوبوس های ملکی و خصوصی تعداد سیستم های گرمایشی از 2 به 4 دستگاه بخاری افزایش می یابد وهمچنین مجهز به ضد یخ می شوند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه در ادامه از تغییر زمان بندی های توقف و حرکت اتوبوس ها در ایستگاه ها به سبب کاهش زمان انتظار مسافران در فصل سرما خبر داد.

وی به بازسازی 18 سایبان ایستگاه های اتوبوس در واحد تعمیرگاهی این سازمان نیز اشاره کرد و گفت: به زودی 77 سایبان جدید نیز در خیابان های باهنر، نازلو، ابتدای روستای نازلو و همچنین عطایی 2 نصب می شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه در پایان با اشاره به اعزام اتوبوس های این شرکت برای جابه جایی زائران اربعین حسینی، گفت: در سال جاری 50 دستگاه اتوبوس اعم از ملکی و خصوصی به مرز مهران برای ارائه خدمات به زائران حسینی، همراه با خودروهای امدادی، گشت و بازرسی اعزام شده اند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اتوبوس ، سرما ، تجهیز ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.