سه ميليارد ريال کالای قاچاق دو روز گذشته در مازندران کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ رضوانی سرپرست پليس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: نهمين مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولويت کالاهای گمرکي، دخانیاتی و ترانزيتی با هدف ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم دو روز گذشته در استان برگزار شد.

وی افزود: ماموران پليس مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حساسيت، پيگيری و رصد قاچاقچيان و در راستای ماموريت های محوله، با اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات گسترده پليسی، انبارها و محل دپو کالای قاچاق را در استان شناسايی کردند.

سرپرست پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان، افزود: در اين مرحله از طرح بيش از 76 هزار نخ کالای دخانی، به همراه چهار هزار و 566 عدد لوازم آرايشی و بهداشتی، 22 قلم تجهيزات پزشکی، چهار هزار و 200 عدد انواع آدامس های خارجي و 15هزار بسته شکلات های خارجی کشف شد.

وی همچنين از کشف 12 تن چوب آلات جنگلی قاچاق، يک تن و 700 کيلوگرم شکر و توقيف سه دستگاه موتور با حجم بالا، و سه دستگاه خودرو خبر داد و افزود: در اين ارتباط 45 متهم به قاچاق کالا شناسايی و دستگير شدند که ارزش ريالی کالاهاي مکشوفه بيش از سه ميليارد ريال است.

سرهنگ رضوانی از تشکيل پرونده برای متهمان به قاچاق کالا و ارز خبر داد و افزود: متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.