رئیس حج و زیارت استان از استقرار و راه اندازی سه دفتر زیارتی جدید (2 دفتر در ایلام و یک دفتر در دهلران) برای سهولت در روان سازی صدور ویزای زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ غلامرضا ممیز روز  اعلام کرد: با همانگی هایی که با مدیریت و اداره فنی و امور کارگزاران سازمان حج و زیارت انجام شد به غیر از چهار دفتر زیارتی موجود در استان (سه دفتر در ایلام و یک دفتر در مهران) این سه دفتر زیارتی برای سهولت در صدور رویداد زائران اربعین راه اندازی شده است.

وی گفت : با هماهنگی های بعمل آمده تلاش خواهیم کرد تا قبل از ایام اربعین امسال، 2 دفتر دیگر نیز در شهرستان های ایوان و ایلام راه اندازی کنیم.

وی تعداد زائران ثبت نام شده در استان در سامانه سماح را بیش از یک هزار و 500 نفر اعلام و تاکید کرد: تاکنون بیش از 220 هزار نفر در سراسر کشور در این سامانه ثبت نام کرده اند.

ممیز افزود : از آنجایی که مرز خروجی زائران بر اساس ظرفیت آن مرز مشخص می شود، لذا اولویت اعزام زائران بر اساس تقدم زمانی در ثبت نام آنها مشخص می شود و در صورت ازدحام در هر تاریخ، سامانه تاریخ های دیگری را به آنان پیشنهاد می دهد.

وی از زائران خواست ثبت نام در پیاده روی اربعین حسینی را به روزهای آخر موکول نکنند تا برای دریافت ویزا و دریافت خدمات بهتر با مشکل مواجه نشوند.






 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.