در رقابت های قهرمانی وزنه‌برداری نوجوانان کشور، تیم شهدای مدافع حرم امیدیه به کسب مقام دوم رقابت ها اکتفا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،پیکارهای رده سنی 13 تا 15 سال کشور از 6 تا 10 مهرماه به میزبانی ارومیه برگزار شد و نماینده خوزستان بر سکوی دوم این رقابت ها قرار گرفت.

در بخش تیمی این مسابقات مازندران با 607 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت، تیم شهدای مدافع حرم امیدیه با 545 امتیاز نایب قهرمان شد و آذربایجان غربی با 511 امتیاز در مکان سوم ایستاد.

در بخش انفرادی این پیکارها و در دسته ۵۰ کیلوگرم امیرضا نقدی پور چهارم شد، در دسته ۵۶ کیلوگرم ابوالفضل جمعه پور با کسب سه نشان طلا به قهرمانی رسید، در دسته ۶۲ کیلوگرم مهدی خلجی با کسب یک مدال نقره و یک نشان برنز در رده سوم قرار گرفت، در دسته ۷۷ کیلوگرم علی صالحی پور  با کسب دو نشان نقره و یک برنز به نایب قهرمانی رسید و مهدی خطیبی در همین دسته به مقام پنجمی دست پیدا کرد.

در دسته ۸۵ کیلوگرم نیز مصطفی مهنازاده با کسب یک مدال برنز در رده چهارم قرار گرفت، در دسته ۹۴کیلوگرم مهدی صالحی با کسب یک نشان نقره به مقام چهارمی رسید و در دسته ۹۴ کیلوگرم حمیدرضا نریموسی در مکان هشتم جای گرفت.

 غلامرضا جمعه پور، مهرزاد مهمدی، عباس مهنازاده، قادر زرگانی و غلامرضا فولادی وندا، اعضای کادر فنی تیم شهدای مدافع حرم امیدیه در این رقابت ها بودند.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.