ایوب موسوی دومین نماینده ایران در رقابت های قهرمانی قاره کهن روز 9 اردیبهشت به روی تخته می رود.

دومین نماینده کشورمان آماده مصاف با حریفانبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایوب موسوی وزنه بردار شایسته و ارزنده کشورمان روز پنج شنبه 9 اردیبهشت ساعت 18.30 به وقت تهران در وزن 85 کیلو گرم به روی تخته می رود.
 
موسوی در رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا که  از یکشنبه هفته جاری در تاشکند آغاز شده است، با رکورد ورودی 360 کیلوگرم در صدر گروه a دسته 85  قرار دارد و بعد وی دنیس اولانف قزاقستانی است.
 
این گزارش می افزاید: سید ایوب موسوی متولد یکم اردیبهشت 1374 می باشد و در کارنامه خود قهرمان وزنه برداری ایران در سال 94، مقام اولی نوجوانان کشورمان در سال 90 و همچنین مقام پنجمی مسابقات وزنه برداری جوانان جهان در لهستان 2015 را دارد و این رقابتها (قهرمانی اسیا –ازبکستان) دومین حضور موسوی در عرصه بین المللی است.

انتهای پیام/
 
 
     
 
علیر ضا قریشی رئیس هیئت وزنه برداری خوزستان در باره عملکرد موسوی در تاشکند به ما گفت:اینکه ایوب چه نتیجه ای در ازبکستان می گیرد قابل پیش بینی نیست ودر گروه وی چه شرایطی رقم می خورد معلوم نیست انشاءالله با دعای مردم وی بتواند جایگاه خوبی را به دست آورد ودل ملت ایران را شادکند.
 
وی در خصوص میری تاکید کرد:علی از وزنه برداران خوب آذربایجان غربی می باشد که همراه ایوب در آکادمی ملی که بنده هم مدرس آن هستم رشد یافته است ودومی جوانان جهان (2015 لهستان) را یدک می کشدووامیدوارم  در ازبکستان رو سکو برود ومقام در خور وزنه برداری ایران را کسب کند.
 
قریشی در پایان خاطر نشان کرد:وزنه برداران کشورمان از قدرهای آسیا هستند ودر این رقابتها با قدرت به میدان خواهند رفت ورکوردهای خوبی کسب خواهند کرد.
 
انتهای خبر/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار