مشهد؛

معرفی برترینهای مسابقات هوا وفضای پیام نور کشوردرمشهد

نخستین دوره مسابقات سراسری هوا و فضا ی دانشگاه‌های پیام نورکشور با معرفی برترین‌ها در مشهد به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دبیر برگزاری این مسابقات گفت: در این رقابتهای دوروزه 236 نفر در قالب 74 تیم در 5 لیگ از 17 استان کشوربا هم رقابت کردند.

جلالی با بیان اینکه این مسابقه در2بخش دانش‌آموزی و دانشجویی برگزار می شود، افزود: شرکت‌کنندگان در بخش دانش‌آموزی در 2 محور موشک آبی وگلایدرودر بخش دانشجویی با 3 محور گلایدررادیو کنترل، گلایدر و طراحی مفهومی پهباد در سالن ورزشی استاد باغبان باشی مشهد با هم رقابت کردند .

او گفت: در پایان این مسابقات در موشک آبی تیمهای آذربایجان و راکت سازان پیشرو از آذربایجان شرقی اول و دوم شدند و تیم شهاب از دانشگاه پیام نور مشهد سوم شد.

جلالی افزود: در بخش گلایدر دانشجوئی تیمهای دیانا، فرساد و ایرپات هر سه از مشهد عناوین اول تا سوم را بدست آوردندو در بخش پهباد تیمهای مرینوس از بوشهر، هیستوریا از اصفهان و بصیر از مشهد در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

اوگفت: دربخش گلایدررادیو کنترل تیم مرینوس ازبوشهر اول شد و تیمهای بصیر از مشهد و ربوت از بوشهر دوم وسوم شدند، در بخش دانش آموزی رشته گلایدر تیمهای پرند، اسکار و سپهر هر سه از مشهدعناوین اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار