مشهد؛

دیدار هیئت بلند پایه بزرگترین دانشگاه مالزی با مسئولان دانشگاه پیام نور مشهد

هیئت بلند پایه ای متشکل از اساتید و روسای دانشگاه UITM بزرگترین دانشگاه کشور مالزی با سفر به مشهد با مسئولان دانشگاه پیام نور مشهد دیدار کردند.

دیدار هیئت بلند پایه بزرگترین دانشگاه مالزی با مسئولان دانشگاه پیام نور مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در این دیدار روسا و مدیران این دو دانشگاه به بررسی شرایط تبادلات علمی مشترک میان این دو دانشگاه پرداختند.

پروفسور مصطفی محمد زین، قائم مقام دانشگاه UITM مالزی در این دیدار با اشاره به اینکه ایران و دانشگاه پیام نور از سطح علمی بالایی در منطقه برخوردار است گفت: دانشگاه UITM مالزی بزرگترین و تنها دانشگاه سلطنتی  کشور مالزی است که با ۳۳ شعبه و ۲۰۰ هزار دانشجو بهترین دانشگاه مالزی است اما تعداد دانشجویان دانشگاه پیام نور در ایران چهار برابر دانشگاه ما است که نشان دهنده پتانسیل بالای علمی ایران است.

وی افزود: سیستم دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و دانشگاه UITM مالزی بسیار شبیه به هم است و نقاط مشترک بسیاری با هم داریم و امیدواریم بزودی با انعقاد تفاهم نامه مشترک علمی میان دانشگاه UITM مالزی و دانشگاه پیام نور خراسان رضوی  به تبادلات دانشجو، اساتید و برگزاری کنفرانس های مشترک بپردازیم.

دکتر محمد علی داوریار، رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه کشور مالزی همواره یکی از مقاصد دانشجویان ایرانی برای ادامه تحصیل در خارج از کشور بوده است گفت: با امضای تفاهم نامه مشترک میان دو دانشگاه که بزودی صورت خواهد گرفت،امیدواریم با تبادل دانشجو و استاد میان دو دانشگاه و برگزاری کارگاه ها و سمینار های مشترک، زمینه همکاری در همه زمینه های علمی و تحقیقاتی را فراهم کنیم.

انتهای پیام//ا.ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار