رودنیل: لیست جدید داوران بین المللی شگفت زده ام کرد/ منصوری باید به جای ابوالفضلی معرفی می شد

کارشناس داوری کشورمان از جا به جایی نام کمک داوران معرفی شده به فیفا انتقاد کرد.

نوذر رودنیل در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به لیست جدید داوران و کمک داوران بین المللی که از سوی کمیته داوران به فیفا ارسال شده است گفت:عملکرد تیم داوری ایران شامل فغانی، سخندان و منصوری در المپیک ریو بسیار عالی بود و رئیس کمیته داوران آسیا از این سه نفر تشکر ویژه کرد. با این وجود نمی دانم به چه دلیل کمک داور خوب ما یعنی محمدرضا منصوری باید در لیست فعلی به عنوان نفر سوم کمک داوران معرفی شود.


وی افزود: مگر محمدرضا ابوالفضلی که نامش به عنوان نفر دوم معرفی شده در المپیک ریو یا دربی پایتخت حضور داشته است؟ فیفا هم معمولا از داوران سوال می کند که با کدام کمک داور راحت  هستند و می توانند کار کنند، واقعا من هر چه فکر می کنم علت این جا به جایی را نمی فهمم.


کارشناس داوری همچنین با ابراز تعجب از انتخاب ابوالفضلی اظهار کرد:کارنامه قضاوت سخندان و منصوری در چند سال اخیر درخشان است و من از تصمیم کمیته داوران و دپارتمان داوری مبنی بر انتخاب ابوالفضلی به عنوان نفر دوم شگفت زده شدم.فغانی نمی تواند با ابوالفضلی کار کند به نظر می رسد ما داریم به خود و داوری کشور لطمه می زنیم.


وی ادامه داد:جام جهانی روسیه در پیش است و چنین تصمیمی ممکن است برای داوری کشورمان مشکل ساز شود. تیم داوری ما آنقدر خوب کار کرده که فیفا تصویری از علیرضا فغانی را روی جلد کتاب جدید قوانین داوری فوتبال چاپ کرده است.


رودنیل در پایان یادآور شد: ابوالفضلی یکی از دوستان صمیمی من است و برای او احترام ویژه ای قائل هستم اما واقعیت این است که این کمک داور در دو سه سال اخیر عملکرد مناسبی نداشته و معرفی وی به عنوان نفر دوم تعجب همه ی کارشناسان داوری را برانگیخته است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار