مراسم انتخاب برترین داوران فوتبال تهران

فغانی:پول راه حل نیست بیشتر به احترام نیاز داریم

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان در مراسم انتخاب برترین داوران فوتبال تهران حضور یافت و در خصوص داوری سخن گفت.

فغانی:پول راه حل نیست بیشتر به احترام نیاز داریمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا فغانی در مراسم انتخاب برترین داوران فوتبال تهران در خصوص شرایط داوران  در ایران عنوان کرد: داوران ايران بیش از مادیات به احترام نیاز دارند و از زمانی که تاج به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال انتخاب شد مشكلاتي را حل كرد اما همچنان مسائل زیادی سر راهمان قرار می گیرد.

داور بین المللی کشورمان ادامه داد: من اگر توانسته‌ام تصویر خوبی از داوری فوتبال ایران را در عرصه بین المللی نشان دهم علتش فقط  به کارگیری انتقادهای موسفیدان داوری ایران بوده است.رئیس فدراسیون فوتبال قرار است 12 سکه طلا به من و 8 سکه طلا به داورهاي کمکی اهدا کند!

وی در پایان خاطر نشان کرد:وزارت ورزش بیان کرده است از داوران در جایگاه خودشان قدردانی می‌شود و از نظر من وزارت ورزش بايد ديدش را نسبت به داوري و داوران در ايران تغيير دهد.

لازم به ذکر است در این مراسم امیر عرب عراقی و گلاره ناظمی به ترتیب بعنوان برترین داور درجه ملی و برترین داور فوتسال خانم انتخاب شدند همچنین علیرضا فغانی و محمد منصوری داور و کمک داوری که فینال المپیک را قضاوت کرده اند علاوه بر جوایز، سوت طلایی به آنان تعلق گرفت.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار