امیر ضمیری کامل به عنوان مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بهار معرفی و از زحمات جمال حداد همدانی مدیر سابق قدردانی شد

ضمیری کامل مدیر کار و رفاه اجتماعی بهار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛در این مراسم مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: جابجایی مسئولیت ها در نظام جمهوری اسلامی امری بدیهی است و این انتصابات بر اساس توانمندی، تجربه، تخصص و شاسته سالاری انجام می شود تا به پویایی و بهره وری سازمان کمک کند.

توصیفیان اضافه کرد: در راستای ایجاد اشتغال پایدار باید تمهیدات لازم اندیشیده شود و تعامل لازم بین مسئولین و مردم برقرار شود.

وی اظهار داشت: بر اساس سیاست های سازمان و در راستای تحقق اهداف عالیه نظام باید عمل شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

سپس فرماندار بهار گفت: موضوع اشتغال یکی از دغدغه های بسیار مهم و اساسی دولت است و توسعه و گسترش فرهنگ تعاون می تواند در ایجاد اشتغال بسیار موثر واقع شود.

محسن مرادی پناه به مشکل عدم توجه به کارآفرینی اشاره کرد و گفت: متاسفانه امروزه روح تعاون و همکاری در جامعه مشهود نیست و توجه به فرهنگ تعاون مغفول مانده است که باید فرهنگسازی در این زمینه صورت گیرد.

وی تصریح کرد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان یکی از ادارات تاثیرگذار شهرستان است که باید بستر اجرای اقتصاد مقاومتی را در شهرستان فراهم کند و با حمایت از صاحبان سرمایه برای رفع موانع تولید و به تبع ان حل مشکل بیکاری اهتمام ورزد.

وی بر پاسخگویی و خدمت رسانی بی منت بر مردم تایید کرد و گفت: مردم جمهوری اسلامی بخصوص قشر کارگر باید مورد لطف و عنایت قرار گیرند و با رضایت از ادارات خارج شوند تا رضای خدا جلب شود.

در پایان امیر ضمیری کامل به عنوان مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بهار معرفی و از زحمات جمال حداد همدانی مدیر سابق قدردانی شد

انتهای پیام/خ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.